Tuesday, February 24, 2009

AKU YANG MAHA SIBUK...

Lama sungguh aku tak update ..tak sempat rasanya nak bukak blog sendiri...assignment makin banyak dan untuk kelas minggu ni aku ada 3 test dan 1 presentation....presentation aku bertajuk..."ROYALE NASI LEMAK"...aku dah bagi tajuk macam2 dekat Prof...semua jawapan dia...THINK HARDER....aku dah sakit otak dah...last2 aku pilih tajuk ni sebab nasi lemak royale dah jadi makan peberet aku dah...dan mangsa yang tolong dapatkan maklumat untuk aku pasal nasi lemak royale ni...sapa lagi kalau bukan kak bib...sian kak bib...

Bab baju plak...AKU ISYTIHARKAN YANG TEMPAHAN JAHITAN MANIK TERPAKSA DITUTUP BUAT SEMENTARA WAKTU SEHINGGA 10 APRIL 2009...TAPI KALAU BAJU TERSEBUT HENDAK DIPAKAI SELEPAS BULAN MEI...ANDA BOLEH MENGHANTARNYA..sekarang baju yang masih dalam tindakan aku ..baju Kak Az..dah siap sebelah...sebelah lagi belum...masa tak mengizinkan aku untuk menyiapkan aku...

No comments: