Monday, March 15, 2010

GHAJINI


kenapa yer aku suka sangat tgk filem GHAJINI..masa mula2 tgk..sampai kui 2.30 pagi tido..dan malam tadi cerita yang sama ditayangkan sekali lagi..aku dah set dah nak tgk..tapi sekali sibuk dengan SPSS yang tak mengeluarkan output yang aku nak..dengan GHAJINI aku lupa...sekali tgk jam dah pukul 11..GHAJINI start kui 9.30..memang best cerita tu...part yang tak leh tahan...time..sanjay nak pergi o/sea..tapi dia bagitau kapana dia nak balik uruskan hal jual tanah pusaka..pastu kapana jual keta ambassador dia sebab nak bagi duit pada sanjay @ sachin..time ni ayaq mata aku dah meleleh2 dah...tgk muka kapana aku dah boleh nangis...kapana tak tau sachin tu sanjay yang sangat kaya...amir khan yang bawak sanjay @ sachin memang handsome..pastu part yang aku meleleh lagi time kapana nak kena bunuh dengan ghajini..time ni sanjay datang umah kapana..sedih gila time ni..sampai la part kapana meninggal...kalau nak rate cerita ni aku bg 10 bintang...carta teratas antara filem hindustan yang aku suka selepas mohabbatien dan Kabhi kushi kabhi gam...mohabbatien tetap no 1 sebab dalam tu ada nostalgia masa kat uitm melaka dulu.. ada watak norlie, watak shima, watak aku and of course la..ada watak along @ mak dara...miss them so much...

dan malam tadi..aku terkilan tak dapat tgk ghajini...betul2 jatuh hati dengan sanjay@sachin..tgk la video klip Kaise Mujhe..sedih..huhuhuhu...

No comments: