Friday, November 26, 2010

hujung minggu yang bakal boring

adussssss...hujung minggu ku akan mula boring..
sebabnya..my best buddy dh berlepas balik pagi tadi..
habis...aku...ya allah..SUNYINYAAAA..
sebab tak leh nak gosip2...nak ngadu2...

apa nak buat yer...
semua buku dh habis baca...
tak der yg baru..
movie?????...alahai...semua dh habis tgk...
ker nak ulang tgk PHOENIX..aku suka ni...
suka dengan heronya...


..handsome kan..handsome pada mata aku la...kalau org lain tak suka tu aku tak leh nak buat macam mana la kan..

criter dia best..dulu selalu bercerita dengan kak ana..hehehe..kak ana pun suka..

lagi..apa yer aku nak buat utk menghilangkan keboringan...
TIDO..TIDO...hehehehe...

okey...
tadi jugak aku dengar lagu2 ni..

Yang Bertakhta Akhirnya...aku suka..ianya akan mengingatkan aku kepada novel Nyanyian Tanjung Sepi..

One In A Million...
jatuh hati plak setelah sekian lama tidak mendengarnya..ambik dr FB Kak Ida..handsome jugak yer bosson..

Pelamin Anganku Musnah...
huhuhuhu..no komen..tetiba rasa nak dengar..."masih lagi tidak terlewat utk aku ucap tahniah..di atas kehadirannya.."hehehehe..tgh2 dengar nurul plak tolong sambung..

ooo..tadi jugak aku telah mereward diri sendiri dengan membeli sehelai blouse yg telah lama aku idam2kan...heheheheh..tak pe lah kan..dah penat2 kerja kan...

No comments: