Monday, December 27, 2010

hari kedua

okey..
ni dah masuk hari kedua di IKBNJ...
sedikit demi sedikit cuba untuk mengenali semua staff di sini...
sedikit demui sedikit cuba utk menyesuaikan diri di sini...
kena wujudkan link...

alhamdulillah...
banyak nasihat daripada amnas yang aku ikut...
pesanan daripada mak dan ayah...

andai adanya keluh kesah..
hanyalah utk sementara waktu..
kerna inilah hadiah yang tidak ternilai..
yang dapat aku berikan untuk mak dan ayah...

kalau urusan kerja..
service tidak menjadi masalah...
kewangan yang AMAT membebankan...
prosedur kewangan tidak pernah aku uruskan selama ini..
tapi...aku yakin...andai 2.12.2010 itu telah menjadi kenyataan..
insyaallah..hal-hal kewangan jugak akan dapat aku genggam...

********

terima kasih buat teman-teman di epu...
kalian telah mula aku ganggu...
untuk mendapat input dan ilmu...
buat penyuluh jalanku...

dari ps ke jitra
berulang alik setiap hari
amanah dan tanggungjawab dipikul seadanya
demi menunaikan tuntutan Ilahi...

No comments: