Wednesday, August 26, 2009

BILA LA NK SERVICE MY CLK

adusss..my CLK blom service lagi ni..nak merempit dengan aman balik raya nanti..jangan tak percaya...dah 3 tahun tau aku merempit dengan Mak Nah naik CLK aku..dari mula beli sampai la tahun ni..walaupun tahun mula tu dia belum pun keja di KL ni...ya allah..baik betul sahabat aku sorang ni..jadi sepupu kot tak lama lagi..heheheh...

Tahun ni kami merempit lagi dengan CLK tu..entah bila dapat merempit dengan Vios KCK tu..heheheh...jeling-jeling kat Mak Nah...tu yang nk kena service tu..check minyak..bateri..tayar..keluar la pulus lagi...:((:(( ...balik ni nak betulkan kemek kat belakang tu..dah bertahun tu...nk kena buat jugak la..

CLK aku hanya balik kampung setahun sekali jer..tapi tahun ni mungkin aku merempit 2 kali..bawak CLK..heheheh..tgk keadaan mcm mana nnt..banyak betul perancangan for end of this year and next year...Langkawi..dan kalau diizinkan..Australia...jauh tuuu..plan jer..kalau jadi..jadi la..kalau tak tu..nasib le kan..ari tu kan nk gi Bandung & Jakarta..tapi tak jadi kan...sebelum tu nk g 1 tempat tu tapi tak jagi gakk..asyik tak jadi jer semua...



CLK aku ke ni...uisshhhh22...tak kot..tapi kalau yer pun apa salahnya kan...




hujung tahun!!!..



next year!!!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

tuan rumah, kalo nak pi autralia bawak enon tau
nak itut....

tuan rumah said...

hehehe..enon..harap2 jadi le..selalu melepas jer..