Friday, September 4, 2009

ermm....

Ari ni ..4.9.2009..aku lupa yang aku ada appointment dengan Klinik Pakar ENT... mayb tu last appointment aku sebelum kes aku discharge..malas dah nk pergi hospital...ni tangan plak yg problem...nk buang takut..tak buang sakit..macam-macam penyakit ada.. jangan sakit yang bukan-bukan sudah la...

Banyak yang aku nak tulis...tapi aku rasa ..sesetangah luahan aku aku kena filter dulu..simpan dalam hati je lah...yang boleh dikongsi jer aku akan tulis kat sini...kak fyza pun bz..kalau tak ngan dia la tempat aku meluahkan apa yang terbuku di hati..kadang-kadang kesian lak kat kak fyza...tapi dia la tempat aku meluahkan apa-apa sepanjang lebih 6 tahun aku kat sini...

Tak saba nak habiskan study..lepas tu aku ada projek lain plak...banyak betul projek lepas abis study ni..mungkin dh gred lain kot lepas ni.."kanan"..sekarang ni masih "kiri"...berangannnnnnnnnn....

tak tau nak meraban apa dah...yang penting sekarang tengah sibuk dengan assigment..dengan jahitan..nnt aku publishkan gambar2..sebab ada 1 design tu aku dapat idea masa tu jugak bila tgk bekas isi manik...harap2 ok...baju raya aku pun dah siap..tapi ayat ayah aku yang tak tahan tu.."buat apa buat baju banyak-banyak...nanti lepas ni kena buat baju lain pulak"...pergghh ...cabaran untuk aku tu...tapi thankss to my family...sebab bagi sokongan penuh dengan apa yang tengah aku lakukan sekarang ni..and many thanks to my dear friend...sebab support aku...nak tau apa dia...TUNGGGUUUUUUU...!!!!!..5454545454545454545454545454.....

1 comment:

kak fyza said...

Ti..terima kasih kerana mempercayai akak..sememangnya percayalah ..dari ati kecik akak..ti jugak tempat akak mengadu segala suka duka akak selama ini..terima kasih tak terhingga kerana setia menjadi adiik..sahabat..kawan ..teman yang sejati sepanjang di sini..mudah2an..hubungan persahabatan yang dibina ini akan berkekalan hingga ke syurga..AMIN
wahhhhhhh macam ayat novel plak ..kehekhekeh