Thursday, September 10, 2009

boring!!!!!!!

5.9.2009 (sabtu)...planning nak p KL awal2 hari..tapi tak jadi coz Jamilah nk pindah ke Dengkil pagi tu..Ummi nak datang hantar dia...aku menjahit...buat Bel sikit...sikit jer...pastu tghari lepas tgk hindustan yang tak best tu ..kami layan citer omputeh..obsessed...best citer tu..mula aku tak suka sebab aku ingatkan man tu layan pompuan gedik tu..aku tak suka citer suami curang2 ni..tapi rupanya tidak...petang ni bazar ramadhan..beli laksa je..plus kueh akok kecut dan tauhu sumbat...mana leh makan banyak2 kan..

6.9.2009 (ahad)..9.30 pagi dh bergerak ke Jalan TAR..hajat nak beli manik jer..dan alhamdulillah..memang aku tak shooping pun benda-benda lain...selamat duit aku...nak jimat sebenarnya...jumpa lia..kawan sekolah menengah dulu ngan hubby dia..aku nampak tapi tak berani tegur..suruh mak nah yang tegur...

7.9.2009 - 9.9.2009 ... hidup yang penuh ketensionan..tension dengan hal-hal kuliah dan semua requirement yang setiap pensyarah nak...aku tensionnnnnn....

10.9.2009 ...bos besar tak ada..heheheheh...ngulor la sikit...skit jer..tak banyak pun....

No comments: