Thursday, October 8, 2009

UWAAAAAAAAAA!!!!

Aku dah pecahkan pantang aku untuk tak menyopingkan diri kat jualan depan sana nun...adussss..melayang gak la duit aku...motip tak nak bawak duit tu tak menjadi la..sebabnya mambang sudin dan mambang ramlee adakan...pinjam diorang punya ...adusssss...

tak pelah...untuk bulan ni dah beli baju..so jangan beli buku lagi dahhh...PAHAM CT!!!..jangan membazirrrrr..tapi tak beli buku tu macam tak makan plak aku...setiap bulan kena ada jugak buku yang aku nak beli..tapi azam tahun depan..beli buku ilmiah plak..jangan asyik novel cintan cintun jer...PAHAM CT!!!...tak paham????...nak kena ni kalau tak paham2 jugak....PAHAM CT!!!!!..kalau tak paham..paham2 kan jugak....

Biol aku sekejap sebab dah ter"beli" baju...adussssss
:

:

:

:

:

:

hehehehe..saiz baju aku dah semakin kurang saiznya!!!!..apa kes nak bagitau semua orang ni...buat2 tak paham je lah yer....

No comments: