Wednesday, September 14, 2011

lepas satu selesai..mai hat lain pulak...adus...

sekarang ni mmg busy sesangat dengan kerja-kerja ofice yang datang bertalu2...sampai aku tak boleh nak ambik cuti utk bagi sokongan pada anakanda yang tengah berjuang untuk UPSR...


dulu...ingatkan bila dah tukar ddk negeri kerja takkan menimbum macam mana masa di sana dulu..rupanya telahan tu tidak benar sama sekali...cuma disini nak stay lama sampai selesai kerja jer aku seriau...maklumlaaaaaaaa.....


ni...hari ni tetiba dapat plak fax dr kementerian yang nak buat meeting melibatkan orang besar2 di sini...lagi pening...pening...pening...pening yang tak boleh aku kongsi dalam blog....semoga apa jua tindakan yang aku ambil sentiasa dalam keredhaan Allah...kekadang apa kita sampaikan salah ditafsirkan....salah dimengertikan dan akhirnya kita yang dipandang serong...(hakikatnya...aku merindukan suasana dulu..mungkin ini yang sebenarnya)...


dan...akhir-akhir ini...aku rasakan tahap kesihatan ku amat kurang memuaskan...serius...untuk berjumpa doktor aku amat takut...takut sesuatu yang tidak enak disampaikan...walau hakikatnya aku tetap pelu jugak mendapatkan kepastian...apa jua yang disampaikan perlu di terima..untuk kebaikan sendiri....


to my dear jasmeen....ummi rindu jasmeen, abg ayish dan family di Welli...ummi tgk gambar jasmeen dalam fb mama....nak pergi Welli...jauh bangat...

1 comment:

Anonymous said...

Ummi..moga ummi tabah dan diberi kekuatan dan kesabaran dalam menghadapi keje2 seharian..mama juga skangni tengah tension..banyak keje kena buat sendiri..ada assisst pun macam takde..nasib baik ada ayah yang memahami dan menjadi pendengar setia...jasmeen n abg ayish juga rindu kat ummi..insyaallah ada rezeki kita akan jumpa satu ari nanti...mama pun skangni asyik menghitung hari jek...biar cepat 2013....dapat la jumpa semua yagn dirindui....