Wednesday, September 21, 2011

SUSAH KALAU KALUT TAK KENA TEMPAT

tension nyer aku 2/3 ari ni...sebabkan nak uruskan meeting JTPPK yang KSU nak chair....simple jer tapi nak pikir sampai pecah kepala buat apa...tapi benda bila dah banyak sangat kepala susah jadinya....dulu masa aku kat SKKA...meeting KSU2 semua pernah urus sampai ke Sabah nu..tapi tak der sangat nak sakit kepala...sakit jugak tapi tak setension ni...sat kata kot nu..sat kata kot ni...


pasai makan pun nak pening2 kepala...kalut semua benda...i know wht should i do...sabaq la...nak kalut lagu mana sangat ....


lainnya cara kerja ...tak sama as PTD kerja...tapi depa selalu bantai PTD dalam meeting tapi aku selalu back-up PTD..agaknya sebab tu la depa buat macam ni kot..pada depa..depa ja profesional...hat skim lain tak profesional...bila aku kata cenggini sure ada yang kata aku macam...lantak la...yang penting...keja aku buat siap....

ok..nak buat keja dulu...next time sambung...pening dok nampak bos melilau cari benda pa yang tak jumpa kot...

***bila time macam ni..rindu dengan bos AHAR***...huhuhuhuhu

No comments: