Thursday, November 27, 2008

BAJU BADARIAH - SANDAKAN SABAH




Ni baju Cikgu Badariah yang mengajar di Sandakan Sabah..kawan sekolah aku di SMKPS...dah cikgu dah la ni...dia mintak aku jahitkan baju pada bunga-bunga sulam kat baju dia tu....mintak maaf banyak-banyak cikgu bada coz lambat menyiapkan baju hang sebab masa terima baju ni dulu tengah sibuk dengan exam akhir semester...habis je paper law pada 17.11.2008 terus aku ke KL dengan cikgu maknah untuk membeli manik sedangkan tak ada langsung gambaran mcm mn nk siapkan baju ni...balik je dari KL aku terus menjahit...dengan idea yang hadir masa tu....alhamdulillah...disebabkan otak masih penat lagi dengan ilmu2 masa nak exam..aku mengambil masa 2 malam untuk menyiapkan baju ni...semalam sebelah tangan...tapi dengaq kata cikgu bada tak tengok lagi baju ni...harapan aku moga cikgu bada berkenan la ngan baju yang aku jahit ni....


....maaf..gambar kurang jelas..tak nampak berkilat...kalau tgk real baju tu berkilat dan bersilau-silau...tunggu...aku tengah mengumpul duit untuk beli kamera digital khas untuk kerja-kerja manik....

No comments: