Monday, January 5, 2009

MANIK LAGI....





Baju Kak Ina Bangi...hofefully kak ina dapat terima baju ni...aku ni idea tak banyak...kalau "cik penasihat" ada kat umah...cepat la baju siap sebab dia akan bagi idea macam mana nk buat n pemilihan manik ... kalau tak ada dia...aku tidur baring la memikirkan idea... ada 3 baju lagi yang masih dalam pembikinan...agak terbantut nak mejahit sebab manik kat tempat biasa tu tak sesuai dengan baju...so aku kena ke KL minggu ni utk beli manik yang bersesuain dengan baju yang bakal aku jahit...InsyaAllah.."cik penasihat" dah bagi idea...tunggu dia lukis then aku akan jahit non stop sampai siap...kalau boleh sebelum aku ke retreat ni...

Kepada sesiapa yang pernah menempah jahitan manik pada aku...aku memohon ribuan kemaafan andainya hasil jahitan tidak memuaskan hati...dan harap dapat maklumkan kepada aku ketidakpuasan hati agar aku dapat memperbaiki kelemahan diri...

No comments: