Wednesday, January 7, 2009

PENGUBAT KEKECEWAAN



Inilah pengubat kekecewaan aku yang teramat sangat dengan RHB Bank Berhad...secara spesifiknya RHB Bank Berhad Cawangan Dungun...luka hati aku kerana RHB Bank masih belum terubat kerana aku tidak diupdate status mengenai kes aku...sesekali terasa hendak membawa perkara ini ke pihak atasan...tindakan yang diambil belum memuaskan hati aku...

So...inilah dia yang aku kira pengubat aku...parcel yang sampai pada aku 30 Disember 2008 dan jugak "mata hati" baru yang aku buat pada 4 Januari 2009...dan aku jugak telah mendapat kembali "Kasih Yang Suci"...thankss kepada pengirimnya..."dia" memang suka surprise kan aku...hehehe...tertunggu2 jugak untuk bulan 9 nanti samada aku akan dapat surprise bunga daripada "dia"...tapi kalau masih guna kedai yang sama tentu aku tau si "dia" yang menghantarnya...

No comments: