Monday, January 26, 2009

SEMESTER TELAH BERMULA

Pada 18 Januari 2009, semester baru telah bermula..semester ke-6 bagi aku dan kawan...semester kali ini agak memenatkan kerana aku mengambil 4 subjek dan salah satunya diajar oleh lecturer dari Afrika...aduhh..susah banget sehh untuk aku memahami apa yang dia katakan...maklumlah..aku sendiri pun bukannya pandai pun berbahasa ingeris....tak bestnya kali ni...kelas tak sama ngan kak az...hopefully..next seminar..kelas akan sama balik ngan kak az...aku and aida masih lagi sekelas....kalu ni kami ambik subjek semester 8...kalau ikutkan jadual aku masih ada 2 semester untuk tamatkan pengajian...tapi ...aku rasa tak cukup 2 semester tu..mungkin lajak sampai 3 semester lagi...

Semester kali ini aku mulakan dengan penuh semangat tetapi bebanan kerja yang terlalu banyak juga menghadkan aku untuk membuka buku awal2...memang permulaan tahun ini amat kelam kabut bagi aku...dengan pertukaran tampok kepimpinan di seksyen...waduhhh...

18 Januri 2009, seawal 7.00 pagi aku telah bertolak ke Shah Alam...terus ke Intekma Resort untuk mengambil modul di dwelling 6 (kalau tak salah aku la)....tapi aku lupa untuk membawa list subjek yang telah didaftarkan..tapi nasib baik pegawai yang menjaga modul membenarkan aku untuk ekses internet dari tempat dia untuk aku print out list....tima kasih buat pegawai modul...dalam perjalanan ke kelas ...aida dah call aku tapi aku tak angkat coz aku mmg tak pandai angkat tepon kalau tgh drive...then bila aku sampai ...aida dh tunggu dah..

Semester kali ni...aku bertemu kembali dengan Cik Asiyah bagi subjek KM...dah 3 semester berturut-turut aku dengan dia...mula dengan Malaysian Economy...then..Public Finance dan this sem. untuk subjek Knowledge Management... setakat ni aku tak pernah mendapat A untuk paper Cik Asiyah...setakat B+ sahaja... hopefully...kali ini aku akan dapat A untuk paper KM...tapi camna nk dapat ni...soklan tutorial dia aku belum jawab lagi...

1 comment:

Zulaiha said...

Assalamualaikum..susah x subjek knowlwdge mngmnt?