Tuesday, December 29, 2009

BAHAGIA!!!

?
?
?
?

"BAHAGIA...bila orang yang kita sayang BAHAGIA...kita juga akan rasa BAHAGIA biarpun bukan bersama-sama kita BAHAGIA itu dia perolehi..."
?
?

ye ke??..lain orang lain pulak pemikirannya kot..kata-kata tadi aku ambik dr blog seorang teman..sedang dia berusaha untuk membahagiakan hatinya yang gundah gulana..hikhikhik..sory yer..aku gelakkan hang..apapun..aku mempunyai tafsiran yang berbeza..pada aku..aku BAHAGIA..bila 'rasa' itu hilang dari hati...bila tiada lagi debaran merantai hati bila menyebut namanya..bila tiada lagi 'kenangan-kenangan' hadir di hati..baru rasa BAHAGIA untuknya akan hadir..tapi..aku belum pernah merasai 'suasana' seperti itu...tak pernah...hang percaya dak?..sure hang kata tak percaya kan?...hikhikhikhik...

**hang..aku 'bengong' sikit dua tiga ari ni...hang jgn kedekut kredit tepon nk sms aku...biaq aku ja yang kedekut..aku yang hang kenai memang malas nak jawab call (lagi2 kalau no yang tak disetkan)...weh..pesanan aku..teruskan BAHAGIA..

No comments: