Friday, May 21, 2010

BULAN MEI - BULAN PERAYAAN

mei..bulan yang penuh dengan segala sambutan..sambutan hari ibu..sambutan hari guru.. tapi sambutan hari ibu belum aku sambut lagi..InsyaAllah..balik hujung bulan depan aku sambut dengan mak w'pun dah lambat...tapi mak..as usual..hadiah tetap dikasi deh..meskipun lambat..janji ada ..ye tak...buat mak..cheq sayang mak sgt2..tak leh nak tulis panjang2..sebab mak tak baca blog cheq..janji mak tau cheq sayang mak...buat kawan2 ku yang bergelar mak/mama/ummi/mummy/ibu dan sewaktu dengannya..happy mother's day..

mei..bulan ni jugak kita sambut teacher's day....pengorbanan cikgu2 amatlah tak terkira...buat semua insan yang bergelar guru..aku ucapkan SELAMAT HARI GURU.. especially buat..

*CIKGU SKBH - cikgu asma, cikgu hashimah, cikgu sabariah, ustaz bakaq, cikgu yaakob, teacher fauziah...dan cikgu praktikal yang handsome (masa aku darjah 5 rasanya...chet...gatai!!!)

*CIKGU SMKPS - cikgu manaf, cikgu aziz, cikgu rahman, teacher asfawati, cikgu mohan, cikgu anizat, cikgu jauhari, cikgu fauziah, cikgu jamaliah, cikgu aminah, cikgu asiah, cikgu matematik (maaf cikgu sebab lupa nama cikgu..tula sapa srh cikgu baling buka matematik saya)..ustazah latifah, ustazah mariam, cikgu durisyah, cikgu fuad, cikgu din(cikgu angsana), cikgu basri(rumah bendahara) dan tak lupa..cikgu handsome..cikgu zaini (dulu aku pernah tnya dia..banjir dlm bahasa inggeris apa..dia tak leh jawab..pastu dia mai balik kat aku dia bgtau..FLOOD..agaknya dia pi tgk kamus kot..tapi dia handsome..hari2 pakai baju sukan)

*MY BFF - maznah, bada, abib, mahyudi, cik ain, juera, aziah, ...sapa lagi ek..tiba2 aku blur..lupa..tapi ramai lagi la rasanya..

*MY SEPUPU & MAK SEDARA - maksu, dik jan, zaimah, dik liza, dik wan n abg chik..

*MY PENSYARAH - puan aliza, puan asiah, cik yarina, PM nash (handsome ni..mcm rosyam nor..tu sebab rajin masuk kelas dia), dr. Rauf, PM fauziah, en. Azman, laoshi, pn. afiza...dan ramai lagi..

No comments: