Monday, May 24, 2010

cuti-cuti hujung minggu - PD

hujung minggu yang lepas..22 & 23 Mei 2010..aku telah merehatkan diri dengan 'menjahanamkan' duit dengan enjoy2 di PD..pergi berdua jer..saja2 jer nak merehatkan diri..bila lagi kan..memang hajat aku..lepas abis study nak berjalan2 jer..dulu duit banyak habis untuk study..sekarang time to enjoy...

awal2 pagi..kui 8.30 lebih kurang kami dah bertolak..masa tu hari nak hujan..gelap jer..tapi perjalanan kami dipermudahkan..misi awal..cari hotel..almaklumla..kami pakai redah jer..tak booking hotel awal2..tapi alhamdulillah..kami dapat gak hotelnya..

tak nak cakap banyak..tapi memang best dapat tgk laut..tenang segala fikiran..hilang semua kusut masai..tapi yang pastinya aku tak mandi laut pun..main2 air jer..kat gigi pantai..

tu je lah..nnt aku uplode bukti aku g PD...

chow chin choww....

No comments: