Thursday, July 29, 2010

2.6.2003 hingga selamanya....

2.6.2003 (hari pertama lapor diri)...waktu rehat...seorang gadis manis turun menyapa aku..waktu tu..'dia' nak solat zuhur...sejak itu..kami mula menjadi rapat..macam adik beradik..susah senang aku sentiasa minta tolong 'dia'...tido rumah 'dia'..makan kat rumah 'dia'..lepak...sampai la saat2 'dia' hendak mendirikan rumah tangga...berulang alik dari rumah aku untuk menyiapkan bunga telur...manisnya kenangan saat tu...

persahabatan masih utuh meskipun 'dia' telah mendirikan rumah tangga..tetap rapat...itulah kak fyza...norhafiza binti ahmad...

hari ini...29.7.2010...satu berita yang gembira patutnya...tapi aku jadi sedih..sedih sebab kak fyza akan meninggalkan bumi malaysia...

2.8.2010...kak fyza akan melapor diri di JPA...

23.8.2010...kak fyza dan family akan menjadi warga Wellington, New Zealand...SEDIH....cryyyy...cryyy..cryy...aku menangis..menangis...

banyak yang nak aku tulis sebenarnya...tapi air mata ini asyik mengalir..aku stop dulu...(malu kat hanis)...

precious moment with kak fyza...






BUAT KAK FYZA...GOOD LUCK...ALL THE BEST...INSYAALLAH..ONE FINE DAY..I'LL BE THERE...FOR GOOD MAYBE....

P/S.....ni permintaan kami semua..terutamanya..mama hadif&yuyin., ct..dan family akak..buat blog...update hari2...tugas abg epol utk update..pleaseeeeeee....tunaikanlah permintaan kami....

3 comments:

Anonymous said...

tunaikan ler yerk kak fyza...nanti boleh kami baca citer2 akak dlm blog tuh...kalau tak tau suh cik ct ajar cara nk buat....pleaseeee kakkkkkk....

mama adif & uYin

Anonymous said...

tetiba mengalir air mata akak pagi nie baca blok adik akak yang akak syg sangat2..berat rasa ati nak meninggalkan korang..tapi apa kan daya..demi negara..akak terpaksa merelakan diri ...jangan sedih2 ye adik2 ku semua..insyaallah akak pegi tak lama..ada rezeki kita jumpa lagi..pesanan akak jangan lupa akak sekeluarga yea....

Anonymous said...

selamat maju jaya kak fyza. tq siti for the special entry.
enon