Tuesday, July 27, 2010

apa rasa jatuh cinta!!!!!!!

auuuuwwwww..tak tahan dengaq tajuknye tak?...apa rasa jatuh cinta..apa rasa ek?..mana la aku tau kan..tak pernah jatuh cinta kan..jatuh motor ka..jatuh meja ka..pernah la aku rasa...

alkisahnya...seorang teman (maya)bertanya..apa rasa jatuh cinta..cengkadak ko tanya aku soklan tu..mana aku tau..tapi expression aku (dia mana nampak kan..nama pun maya)...first..aku senyum jer (ni pun dia tak nampak)...ni jawapan aku

"aku menangis bila sedar aku telah jatuh cinta..aku rasa kerdil..persoalan yang bergolak di kepala..layakkah aku dengannya..baikkah aku untuknya..sediakah aku untuk terus hidup dengannya.."

so..teman maya ni bertanya lagi...kenapa?..

jawab aku.."kerana aku telah jatuh cinta dengan Allah..jatuh cinta dengan insan yang tak pernah akan menyakitkan hati aku..dengan insan yang sentiasa akan mendegar rintihan aku..dengan insan yang akan menjadi tempat aku mengadu...dengan insan yang menjadi tempat untuk aku memanjangkan doa.."

terus..sahabat maya ini...terdiam...dan hingga saat ini..aku masih menunggu teman maya ini buzz aku...

Buat 'TF'
~~~~memang benar 'TF'...aku tak pernah rasa perasaan jatuh cinta seperti yang kau maksudkan..rasa main2 tu ye la..rasa betul2 macam mana yang 'TF' alami tu mmg tak pernah langsung aku alami..hati tak pernah berbunga2..tak pernah tak boleh hidup tanpa HP..tak pernah rasa mandi tak basah..tido tak lena..'TF'..aku ..yang kau belum kenali sepenuhnya ni..jenis yang pantang letak kepala..harusnya..selepas meletak kepala..aku akan hanyut..'TF'..sebagai teman maya untuk bertahun lamanya...aku doakan kau bahagia...yang perlu kau tahu ...aku tak berahsia 'TF'..tapi aku berhati2 ..~~~~~~

No comments: