Wednesday, July 14, 2010

i'm back

hehehe..i'm back kunun2nya...xcely..tak dak p mana2 pun..saja..tak tau nak update blog dengan apa..tahap M tu sangat lah...toingg..toingg...

ari ni...14.7.2010...hari pertama masuk ofis minggu ni...sebabnya ...i'm back frm kelate deh...14 tahun tu tak pernah sampai kelate..dok plan apa2...sekali kau..hambik..melayang rmrmrmrmrmrm...tak per..melayang utk ayahanda dan bonda tersayang...sayang mak n ayah...

tau tak..ari ni ..ada officer tegur..kena CAMPAK ke?????adussssssss...walaweeeeee...mana ada kena 'C' tu...ni yang buat aku nak g facial ebery week ni...nak guna balik FELISA..serius...dulu stop FELISA sebab nak study..maklumla..study guna duit sendiri..masa tu pikir yang jimat2 jer..tapi..aku rasa..aku dah tekad..nak guna balik FELISA..untuk kembalikan kulit muka seperti yang dulu..mesti org cakap...mcm la dulu tu lawa..yerrr...ngaku...tak lawa mana..tapi AKU BERSYUKUR YER DENGAN KURNIAAN ALLAH NI..now..aku rasa masalah muka ni dah tahap tragik..aku mmg tak boleh kalau org tegur pasal muka..berdezup ke hati weh.. INSAYALLAH..FELISA...AKU PERCAYA DENGAN FELISA..

apa kes ni tulis bab2 muka plak...heheheh...okeylah..nak g betulkan tudung..pakai anak tudung segala..cuci2 muka segala..sebabnya aku nak kena g Cyberjaya..ada taklimat..last minute dapat arahan..baiklah bos..SYMP..


p/s:...tak leh nak tunjuk gambar2 masa kat KB..semua melekat kat camera org jer..dalam hp tak der..gambar bilik jer ada...tu penting beb..apa yang penting?...KATILLLLLLL...:D

No comments: