Tuesday, June 21, 2011

fitrah manusia

aku selalu dihujani dengan pertanyaan...

BILA NAK TUKAR KERETA...
KATA NAK BELI PERSONA..
EH..KANCIL LAGI
BILA NAK BELI KETA BESAQ...(yg bertanya tu kereta pun tak ada)
DAH NAMA CT KENA TUKAQ PAKAI HONDA CT LA...


MANA TANJAK BAWAK KANCIL...PALING2 VIOS...


(BERNANAH TELINGA BEB)

mendatangkan masalahkah CLK aku itu kepada mereka?...pelik sungguh aku...
kadang2 jawapan aku...dah order dah..aku tau...CLK akan kecik hati..tapi CLK akan tetap dihati andai suatu hari nnt CLK ada pengganti...

CLK tak pernah mendatangkan masalah pada aku..biasalah kalau takat 'demam-deman' tu..dah hari2 lanyak dia..mesti la dia 'demam'...tapi kadang-kadang kalau sering dihujani soalan yang sama setiap hari..hati pun akan sakit kan...hina sangat ke pakai CLK...CLK aku koyak plastik tau...bukan yang double2 hand....

dengan CLK tu la aku pernah sampai selatan (johor)...CLK tulah aku ulang alik ke putrajaya dulu...bak kata puan nur, dengan CLK jugak dia round 1 malaysia...

memang aku merancang untuk beli persona, tapi manusia hanya merancang..yang menentukan adalah DIA...dari persona rancangan bertukar ke ALZA...dan akhirnya...rancangan bertukar kepada renovation rumah...aku rasa itu lebih penting...kereta dah ada..tapi rumah...perlu direnovate...nak membina BANGLIO..aku tak mampu..cukup lah sekadar sedikit 'pemeliharaan'..

tapi..itu bukan bermakna aku tiada perancangan utk mencari 'pendamping' CLK..ada..perancangan ttp ada...insyaallah...one fine day...CLK akan ada pasangannya...

doakan aku yer!!!!!!

No comments: