Tuesday, June 21, 2011

MANUSIA HATI BUSUK!!!!!

aku tau..mak jarang nak sampaikan apa-apa cerita kat aku sebab aku ni jenis berangin...keluarga aku tau sangat perangai aku ni...hanginnnnnnn..(faktor umo kot yer)..hahhaha..

tapi..bila hari tu (tak ingat hari pa)...mak bg tau pasai sorang umat manusia ni...ya allah..sakitnya hati aku...dalam hati aku berkata...BUSUKNYA HATI MANUSIA NI...

tak pernah sebesaq zarah pun nak ada perasaan SOMBONG dalam diri kami sekeluarga..tapi disebabkan hal renovation rumah tu kami dicop SOMBONG....wehhh..mu sapa nak tuduh2 kami sombong ni...nilai diri sendiri dulu sebelum cop org sombong...pandai kaki kain sendirik dulu sebelum mengata org...aku ingat nak sound terus ja...tapi mak larang...dia kata sebab tu la dia malas nak cerita pa2 kat aku sebab aku naik angin....

pada korang la (kalau ada yg baca blog aku ni)...kalau org yg cakap ayat gini sombong dak.."SEJAK BALIK KAMPUNG NI DUIT BANYAK..TAK TAU NAK BUAT PA"...haaa..tu lah ayat yang keluaq dari mulut manusia yang kata kami sekeluarga ni sombong....

kalau org nak cop aku sombong atas faktor apa?...
sebab jarang p berjalan umah org?
balik keja tak keluaq umah dah?
tak joint kenduri2?

aku ada jawapannya...kalau aku dicop sombong olh faktor 2 (mungkin banyak lagi)
sebab jarang p berjalan umah org?..
aku mmg malas nk berjalan sebab nnt akan jadi sesi mengumpat

balik keja tak keluaq umah dah?
letih wei balik kerja...buang masa berjalan2 ptg2..

tak joint kenduri2?
kenduri rumah jiran aku pi..kenduri jauh2 sikit aku tak pi..kenduri adik beradik aku ada yer..tapi kalau dalam majlis tu ada yg menguris hati aku...mmg aku blah awai lagi

untuk manusia itu...aku doakan kau bahagia...BAHAGIA SELAMA2NYA

No comments: