Tuesday, June 17, 2008

APA SALAH AKU!!!!!!!!!

Hari ini aku boleh isytiharkan sebagai hari SEDIH...(saat ini pun aku sedang menangis)...sedihnya aku kerana sekali lagi dituduh penyebab segala "rancangan" nya terpaksa ditunda....adusss....ini bukan tuduhan yang pertama... aku tidak tahu bagaimana untuk mencoretkan disini...serasa aku...sedari awal...sedari aku sedar dan masih lagi di ICU...masih dalam keadaan tidak boleh bercakap dengan lancar...telah aku nyatakan yang "pemergian" ku ditunda...dan sedari awal lagi aku nyatakan yang "pemergian" ku tidak akan menjejaskan apa-apa yang telah mereka rancangkan supaya tidak timbul dikemudian hari aku penyebab segalanya.....tapi..perkara yang aku takuti sekali lagi berlaku...Ya Allah....kuatkanlah aku menghadapi UjianMu ini....jangan sesekali Engkau terbitkan rasa benci ku padanya....

Sejak airmata ini menitis tanpa henti....aku nekad....biarlah pemergianku ke sana menjadi rahsia buat diriku....aku takut sekiranya sekali lagi aku dituduh menjadi perosak segala "rancangan" dia....aku tidak pandai berpura-pura menunjukkan tiada apa-apa yang pernah dia lakukan terhadapku....semoga apa yang dia lakukan membahagiakan dirinya...

Aku akui...dia punya banyak kelebihan....dia lebih segala-galanya...tapi aku juga patut bangga...apa yang aku kecapi dan miliki hari ini adalah usahaku sendiri... dan bukannya aku "menumpang" di dahan orang lain... berteduh di dahan yang lain akan dibuang bila kering.... Ya Allah...janganlah Engkau jadikan aku insan yang riak...jauhkanlah aku dari segala sifat dengki....

Aku doakan moga dia bahagia dengan segala tindakannya terhadapku selama ini...BERBAHAGIALAH DIKAU....

3 comments:

kupukupu said...

awak yang comey...

jangan lah sedey...

kalau kita tau kita tak bersalah... ignore je si dia tu..

huhuhu :p itulah warna kehidupan... cume mebi warnanye kali ni HITAM....

anggap je ini semua dugaan dari Allah.. Dugaan kan tandanya kita ni disayangi Allah....

kita nak dedicate 3 lagu nih spesel untuk awak:

1) bila diri disayang - ukays
2) standing in the eyes - Ella
3) hampir ke situ - mendua


caiyokkk.... spice up ur life..

muah..muah....

amnas said...

untukmu...

And now, the end is near;
And so I face the final curtain.
My friend, I'll say it clear,
I'll state my case, of which Im certain.

I've lived a life thats full.
I've traveled each and evry highway;
And more, much more than this,
I did it my way.

Regrets, I've had a few;
But then again, too few to mention.
I did what I had to do
And saw it through without exemption.

I planned each charted course;
Each careful step along the byway,
But more, much more than this,
I did it my way.

Yes, there were times, I'm sure you knew
When I bit off more than I could chew.
But through it all, when there was doubt,
I ate it up and spit it out.
I faced it all and I stood tall;
And did it my way.

I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.

To think I did all that;
And may I say - not in a shy way,
No, oh no not me,
I did it my way.

For what is a man, what has he got?
If not himself, then he has naught.
To say the things he truly feels;
And not the words of one who kneels.
The record shows I took the blows -
And did it my way!

nurul ain said...

:((:((:((...to kupukupu and amnas....thankkksssssss