Friday, June 6, 2008

Dugaan

Tanggal 12 Mei 2008.....aku menjadi penghuni katil 16, hospital putrajaya..sejak malamnya aku tidak dapat melelapkan mata memikirkan apa yang bakal terjadi pada aku...mmg berdebar...pertama kali aku akan menghuni hospital buat tempoh yang melebihi 1 malam...dan bakal menjejakkan kaki ke bilik OT....bermacam-macam bermain di fikiran...dengan tekanan darah yang naik mendadak..aku menjadi bertambah panik....adakah ianya akan di kenselkan...hendak menunggu doktor datang membuat keputusan kurasakan terlalu lama...sehari kurasakan bagaikan sebulan....setelah doktor bius dan pakar bedah memaklumkan aku tentang prosedur yang bakal aku hadapi esoknya...hati aku menjadi bertambah berdebar....dan alhamdulillah....pada tanggal 13 Mei 2008...jam 9.15 pagi aku ditolak masuk ke bilik bedah...setelah 4 jam....aku ditempatkan di bilik 12, unit rawatan rapi....terima kasih yang tidak terhingga buat kak bib....mak nah....kalian terlalu bermakna buat diri ini....buat mak dan ayah....juga seluruh ahli keluarga..terima kasih kerana mengambil berat tentang diriku...juga buat semua sahabat2...thankssss...

1 comment:

amnas said...

Suara dah tukar macam siti nurhaliza yang baru pulakkkk...hehehehe....
Welcome back!