Wednesday, July 9, 2008

BUAH HATIKU...RINDUNYAAAA





Inilah buah hatiku.....rindu sesangat dengan diorang....baju oren tu Nurul Ain Natasya (yang paling manja)...baju merah, Anis Sofea...baju biru tu....Nurul Farisya....dan yang berbungkus tu.....my lovely....Muhammad Nazmi Hadi......(Hadi ni baru 7 hari masa gambar ni diambil, rambut pun baru cukur...tapi macam dah pandai nak mengorat ni...jelingan mata...)...hero abang aku...penyeri keluarga...diapit 3 puteri....


Tambahan gambar Muhammad Adli...nakal dan suka mengusik orang...gambar ni pun dia ambik sendiri mengguna HP aku...sekali je ajar...pastu dia cakap...bgtau sekali pun adik tau dh nak guna macam mana....banyak lagi ni kalau nk ikutkan gambo yang dia ambik...tapi tak sesuai letak di entry ni...:D

14 comments:

dfar90 said...

eeeeeeeeeeeeee....comelnyerrrr....terserlah kejantangang dr jerlingang bby tuh....:D..Tahniah wak bro deme...bertambah lg sorang kaum Adam...:D..

tuan rumah said...

heheheh...comei sebab mak sedara dia comeii...=))=))....tu la hero seorang....12 tahun menunggu utk dapat hero...my bro senyum sampai telinga....

amnas said...

Salam..
Teman pun nak upload anak-anak-anak teman jgklah...agaknya muat ke dah ni teman tanye kat mike?...hehehe...

Yang baju oren tu jelingannya cam anak teman juge leee....kiut?...(errr....ni puji baju oren tu ke atau puji anak sendirik nih?..) hihihihi...

tuan rumah said...

hehehehe...sebenonya kiut mcm mak sedara dia

dfar90 said...

iyer kerr...cam kempem anak sendiri nampak...kekekeke :D...antara 2 pic tuh..hanya 1 jerr..ambe kenan....:D

amnas said...

Tuan umah, ingat aina nk bg gambo untuk umi dia tp tak tau cam na nak bg...emel jelah sng...AKC dah lps ke?

kupukupu said...

Aiya.. manyak comey.. semenye mang nampak daring lagik manje.. aiseh.. geram... ekekekkeek...
keskeskes...

amnas said...

mak sedara, dah ader yg berkenan nampak...

Dfar90, tu yang syok tgk anak org ni...sok dah besar dah tak berapa kenal dah...yang dulu comey dah tukar cantik menawan, yg berbungkus tu dah handsome dan bergaya sakan...

dfar90 said...

kekekeeke...si amnas..memang ambe kenan..tp kenan tang bantal kaler biru tuh...wak bantal busyuk baru besh tuh...wakakakakaaka :)) =))

tuan rumah said...

amnas...nanti kasi je gamba aina kat umi dia...nanti umi dia masukkan dalam blog ni...maklum la...umi dia belum ada anak lagi...doa-doakan la utk umi dia...moga2 "hajat" kesampaian...hanya amnas dan umi aina je yang tau....:d

dfar90...takkan bekenan kat bantal busuk je?:p

kupukupu said...

ececcece...

len macam je bunyik tuan umah nih...???

keskeskes...

tuan rumah said...

kupu2..lain mcm..mcm mana tu...

sweepstake lotto said...

Well done for this wonderful blog.

Anonymous said...

sweepstake lotto...thanksss