Thursday, July 10, 2008

BUNGA!!!


Entry ni aku tulis kerana ada yang bertanya...kenapa bilik aku banyak bunga kering...:D... jawapan aku...kerana aku ada secret admirer...kakakakkaka....dan biarlah aku sorang je tau siapa dia....(lawaknya...)...tapi sekarang dah tak ader dah harapan nak dapat bunga sebab dia dah pindah dari sini...huhuhuhu...gambar bunga atas ni...gubahan ikhlas dari dia untuk Mak Nah masa konvo dia hari tu...aku sendiri terkejut melihatkan hasilnya begitu...besarrr... kalau bukan dia yang gubah..mau RM100 lebih ni...dan yang aku bertambah suka dengan gubahan ini kerana adanya bunga lili....teringat aku kepada Pian..yang sukakan Lili Putih....(kata Pian...3 kuntum Lili Putih ada maknanya....)...dan aku juga teringatkan Najah (Lili Buat Najah)...huhuhu....dan aku juga teringatkan dia...yang sukakan bunga Lili....banyaknya yang aku ingat...
p/s:...buat dia...nak booking siap2 bunga Lili untuk Konvo (lambat lagi..tahun 2010)...hahahaha...buat besar2 yer....

5 comments:

daun said...

selembut mawar itu, lembut lagi perasaan ini...
secerah lili itu, cerah lagi harapan ini...
Sehijau dedaun itu, hijau lagi jiwa ini...
seputih merak itu, putih lagi kasih ini...
setenang jaluran ungu itu, tenang lagi sayang ini.

Sejambak bunga itu, tanda kasih dan tanda sayang pada ikatan...

tuan rumah said...

:((:((;((...sob222...sedih baca ayat daun...

amnas said...

wakakakaka.....
Lawak lak tengok bunga yg nama 'seputih merak' tu dlm bhs. melayu....hehehe...

bunga tu mmg namanya tu tapi nama dia dlm bhs. inggeris lah, 'white peacock!'...hahahahah!

Uhuuhuhu...tuan umah, jgnlah sedih, napa jadi gitu?...huhuu

dfar90 said...

BUNGERRRR??!!!??...HADIAH......??!!??... cam ade yg terkurang jerrr.... pe diaa aaa.....HAAAAAAAAAAAAAAAA...TEDDy BEARRRR...... huhuhuhu... masih lom di tunaikan lg... :((

tuan rumah said...

haaaaaa........bro...brapa tahun ni janji nk bagi hadiah teddy bearrrr... rasanya dapat dlm mimpi ja la bro....:((