Tuesday, June 1, 2010

arrrrggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!



aku GERAM...SAKIT ATI..semua ada...dah org buat baik pijak kepala plak...adusss...grrrrrrrrrr...nampak baik..innocent jer...lemah lembut..gemalai melai ...tapiiiiiiiii...perangai hampesssssss...konon2 tak tau..belakang akuu..kemain lagi yer..

seriusss muka aku macam hampes 2/3 ari ni...sebabnya..ko sendirik mau ingat la...aku cepat baik dan aku juga cepat hanginnnnnnn...sendirik mau paham la..aku tak boleh la...perangai dia membuatkan markah aku utk 'golongan' itu bertambah 100%..tolong laaaaaaaa....

eeee..geramnya akuuuuuu..gerammmmmmmmm.......gerammmmmmmmmmm.....sabar la wahai hati...SABAQ..SABAQ..SABAQ...SABAQQQQQQ..SABAQQQQQQQQQQQQQQ

ubat utk kegeraman aku ni tak tau la bila akan ada..geram aku ni tak tau bila akan surutttttttt...

1 comment:

amnas said...

tuan umah, geram kat sapa tu?...

barang perkara yg menyakitkan hati itu eloklah diluahkan tidak kira dengan apa cara pun kerana sekiranya disimpan akan mendatangkan penyakit dalam jiwa dan diri...