Tuesday, June 22, 2010

KCT..KCT..KCT 1981

yer..tuan2 dan puan2...KCT memang impian aku...untuk persona elegance...aku nak sangat2 kereta tu..tak tau kenapa..jatuh hati betul2 dengan persona elegance..kalau lalu tepi..pergghh...ada yang nak kasi free tak kat aku?..hehehehe

ok..no. pendaftaran yang aku nak KCT 1981..tapi KCT dah keluar dah sekarang ni..tak dapat la nampak gayanya..sebabnya..ada perkara yang perlu aku settlekan dulu sebelum menjelang angka 30 kupang..tu kena settle dulu sebabnya elegance tak akan kemana2 kan..KCT tu jer yang akan terus jadi KCU...tak perlah..ada rejeki aku..ada la kan...

sesentengah orang kata...angan2 tak baik..takut jadi angan2 mat jenin..tapi aku ikut kata raja ema.."angan2..biar menjadi kenyataan"..so..dulu aku berangan2 jer nak masuk U..tak sangka..masuk jugak..dulu..aku berangan2 jer nak pakai jubah konvo..insyaallah..aku akan pakai lagi sekali..dulu..aku berangan jer nak kerja gomen..alahai..rejeki..dapat keja ngan gomen jugak lepas habis belajar..umo muda lagi time tu..dulu2 syok tgk orang mai keja pakai baju lawa2..make-up segala..pakai kasut tumit tinggi..bawak handbeg grandmerand...dah keja..tak buat pun segalanya...

okey...elegance...sabar yer..one fine day..u will be mine forever..InsyaAllah..one fine day...



****mesti orang cakap..alahai..berangan nak pakai elegance jer..wadapa..elegance la dulu sebelum tukar ke HONDA ka..BMW ka...5 series ka...

1 comment:

Anonymous said...

yeahhh...usaha tangga kejayaan cik ct...hehehehe...

charyuk umi ct...adif & uyin nyokong dari belakang...nanti dh ado leh kita org tumpangg...akekeke...