Friday, June 18, 2010

HUTANG DAH SETTLE

akhirnya...aku mampu menarik nafas lega..
hutang2 aku ngan Datin dan dengan kawan kak fyza akhirnya dapat disettlekan..
cuma..baju Datin..aku tak dapat jahitkan lehernya..dah try tapi aku nampak tak cun..asyik tak menjadi..last2 bukak balik..part tangan pun aku bukak balik..tu kali ke 3 aku try..aku letakkan kain gam..maaf yer datin kalau tak puas hati..sowyyyyy


lepas tu hutang aku pada kawan kak fyza..umur baju dengan dengan aku sama umur dengan baju datin..lama sey..maaf yer..sebab semester akhir aku amat2 bzzzz...nak buat macam mana kan..kali ni aku jahit guna mahik panjang2 tu utk batang dia..mula guna manik pendek tapi kurang nampak la..tukaq kepada manik panjang...banyak guna manik panjang tau sebab jahit kat badan sekali


dalam sibuk2 tu..aku jahitkan baju kak yan (ex-h.mate)..dia nak pakai masa AKC..masa suntuk..aku tak sempat nak buat elok2 utk badan..just jahit ikut bunga jer..sowy yer kak yan..tak dapat nak melaram2..


sehelai lagi hutang aku..aku lupa nak ambik gambaq..baju my BFF..yang jauh di dungun terengganu...alonggg...maaf yer..baju dah lama siap..ingat nak hantaq masa nak g melaka..tapi kesihatan kurang mengizinkan la..

okey...sekarang ni tgh siapkan baju kak sam..selai lagi jer tak siap..pastu dah tak ader baju dah nak jahit..boleh la jahit baju sendiri plak kan..labuci banyak tu..heheheh..

to my lovely sister..kak bib..thanks noh..khidmat dia membantu aku menyiapkan baju2 tu semua...

3 comments:

Anonymous said...

ct,.. hasil keje hang mmg excellento pendek kata puas hati lar, huhu dah tak der baju nak jahit, buley la nak book selai untuk melaram masa kawen manja julai nanti, tp....... bajunya tak siap lagik. 14 julai insyAllah siap, buley ekk nak buat melaram 25 julai sok.. ;P

tuan rumah said...

insyaallah...dah tak der baju ni..

Anonymous said...

nak booking siap2 utk rayo boleh tk cik ct...ahaksss...baju blom antar jahit tapi nk booking dulu dgn cik ct dulu....:))

lia...